Przeskocz nawigację

Jest jedna żelazna zasada designu gier:

– Jak Twój pomysł nie działa, nie łudź się, że metodą tweaków będzie działać.

Nie wszyscy jednak zdają sobie z tego sprawę, przez ponad dwa tygodnie pracowaliśmy nad sterowaniem do jednej gry, wymyślając ponad 10 rodzajów sterowania dodając parametry, testując – ani wydawcy, ani nam te metody sterowania się nie podobały. Udało się zaprojektować idealne rozwiązanie, które działa znakomicie, ale ‚designem nie pasuje do gry’. Wydawca nadal wierzy w to, że jego pomysł ze sterowaniem będzie chodził, choć przeszliśmy długi etap sprawdzania tego rozwiązania i nadal ono po prostu nie działa. Wydawca sam miał też możliwość tweakowania swojego rozwiązania – tak czy siak dalej nie ma efektu takiego jak inne rozwiązanie.

Tak czy siak wydawca ufa, że jego metoda będzie kiedyś działała. Więc jeszcze raz żelazna zasada:

– Jak Twój pomysł się nie sprawdza (nie działa) i sam to widzisz, nie drąż tematu i nie łudź się, że kiedyś pięknego poranka po prostu tak sobie zadziała. Wymyśl coś innego.

Dobry designer nie jest uparty po 2 tygodniach tweaków, które nie dają odpowiedniego rozwiązania.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: