Przeskocz nawigację

W związku z tym, że sporo osób pyta o arta parę suchych informacji na jego temat.

– Gra stworzona przy pomocy UDK (bez kismeta),
– Gra na iOS z myślą o dalszym rozwoju na PC/PSN/XBLA/NGP,
– Gra stworzona od początku do samego końca – wydania. Art będzie opisywał wszystkie etapy, od kreowania pomysłu po szukanie wydawcy i samo wydanie gry,

Generalnie po arcie spodziewać się możesz:

– Jak zacząć produkcje gry,
– Jak zorganizować produkcje gry,
– Jak szukać pomysłu na grę,
– Na co zwracać szczególną uwagę przy kreowaniu pomysłu,
– Jakie procesy trzeba przejść by stworzyć dobrą grę,
– Na co powinieneś uważać przy produkcji gry,
– Czy optymalizacja jest ważna,
– Jak zorganizować QA,
– Jak zorganizować produkcję assetów,
– Jak stworzyć GDD,
– Jak stworzyć TDD,
– Jak znaleźć wydawcę dla gry,
– Jak wydać grę,

Moim zdaniem art na przykładzie gry da Wam znacznie więcej niż suche dane, nie spodziewajcie się, że dostaniecie kod źródłowy i assety, art ma wymusić myślenie, jeśli myślisz, że przeczytasz arta i będziesz potrafił tworzyć gry – lepiej nie myśl. Art będzie dla ludzi, którzy chcą robić gry i wiedzą ile pracy w grę trzeba włożyć , często odwołuje do google bądź książek, gotowych rozwiązań nie znajdziesz. Duży nacisk będzie na UDK – trzeba dobrze znać technologie na której robi się grę. Mam duże nadzieje, że art wymusi w game developers wannabe myślenie i zabranie się do roboty…

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: